Esteu veient Etapa 3: De Constanza a Uldinguen - 26 km d'aventura familiar
Tercera etapa de la nostra ruta pel Llac Constança al costat Alemany amb bicicleta

Etapa 3: De Constança a Uldinguen - 26 km d'aventura familiar

Seguim explicant-te la nostra ruta pel Llac Constança amb bicicleta amb nens en família que hem fet aquest estiu, avui direcció Uldinguen. Una experiència de gairebé 180 km pedalejant en família i allotjant-nos en càmpings amb la nostra tenda de campanya de què hem gaudit moltíssim tots.

Avui toca la 3a etapa, el 3r dia en ruta, d'aquesta aventura, després de la jornada d'ahir de la Etapa 2 on arribem a Constança i de la Etapa 1, d'Àustria, a Arbon, Suïssa (38 km).

Aquesta tercera etapa del nostre viatge ha esdevingut una de les més memorables per a nosaltres. No només perquè la ciclovia ofereix pendents mínims i, majoritàriament, descensos, sinó també gràcies a les múltiples visites a bells pobles i emocionants museus que ens brinda la regió alemanya del llac Constanza, per mi la part més bonica de la ruta que hem fet pel Llac Constança amb bicicleta.

Sobre nosaltres

som la família Kucavana, viatgem amb els nostres dos fills de 8 i 11 anys i el nostre gos adoptat Max. Solem viatjar a la nostra autocaravana anomenada Kucavana, d'aquí el nom del nostre bloc (Anna de bebé no sabia dir autocaravana i deia Kucavana), però també ens agrada viatjar fent cicloturisme o amb avió i de motxillers. Gaudim amb cada aprenentatge en família i esperem ajudar-vos perquè gaudiu tant com nosaltres ho fem viatjant.

Per estar més a prop teu segueix-nos a les nostres xarxes socials: YouTube e Instagram

Videoblog Etapa 3 Llac Constança amb bici

reproductor de YouTube

Partida de Constança cap a Uldinguen

Comencem aquesta emocionant jornada amb un abundant esmorzar a l'acollidor Càmping Bruderhofer de Constanza, la nostra llar durant l'estada a Constanza. Aquest campament, Amb el seu platja al costat del llac i serveis impecables, ens havia captivat del tot ja ahir a la nit i avui hem clarejat amb les piles al màxim per aquest 3r dia de ruta amb bici.

Sortim de Constança cap a la nostra 3a etapa
Sortim del nostre càmping a Constanza cap a la nostra 3a etapa

Primera Parada: L'Illa de les Flors – Mainau

La nostra primera parada del dia és la Illa de les Flors, coneguda com Mainau. En el camí cap allà, vam cometre un petit error en seguir les indicacions de Google Maps en lloc de la ciclovia central. Malgrat els costeruts turons, vam poder gaudir de vistes espectaculars del llac i camps plens de vaques. Aquests panoramas van fer que la pujada valgués la pena.

Mapa de l'Illa de Mainau, l'illa de les Flors, primera parada després de Constança amb bici

A l'arribar a la Illa de Mainau, ens vam adonar que no es pot accedir lliurement. Es requereix la compra d'una entrada general que inclou l'accés als museus y palaus.

Atès que la nostra intenció era fer una visita ràpida, vam optar per no entrar-hi i aquí ve l'emocionant. Decidim prendre un transbordador per creuar a l'altra banda del llac Constanza i evitar una secció del recorregut que tenia un terreny més costerut i, segons havíem llegit, resultava una mica avorrit.

El nostre objectiu principal era fer l'experiència el més agradable possible per als nens, i en aquesta calor també volíem prendre les coses amb calma.

A la passarel·la on agafarem el ferri per creuar el Llac Constança i estalviar-nos uns quilòmetres de pujada amb els nens

Creuant el Llac: La Travessia a Ferry

Ens dirigim a l' transbordador de Dingelsdorf, el qual estava inclòs a la Bondensee Card. Tot i això, cometem un altre petit error en canviar de transbordador per guanyar un temps de 15 minuts (sortia abans) i ens dirigim a Wallhausen, que va resultar ser un ferri privat. Però com solem dir, les aventures sempre guarden sorpreses!

Uberlinguen en arribar del nostre ferri

Überlingen: Un Encantador Poble Medieval

El transbordador ens va portar a Überlingen, un poble amb un encant medieval que ens va captivar pel seu tràfec turístic.

Aquí, prenem la ciclovia junt amb llac i seguim el nostre camí cap a Uldinguen, el nostre destí per al dia.

El recorregut cap allà és senzillament bonic, amb platges solitàries junt amb llac on ens vam poder aturar i gaudir del paisatge. Tot i que hi va haver alguns trams a prop de la carretera, aquests van ser breus i sempre segurs.

El nostre càmping de Birnau d'aquesta etapa

Birnau: Vinyes, Vinyes i Delicioses Cireres

El trajecte cap a Birnau va ser un autèntic plaer, ja que vam passar per immensos vinyes y vinyes al mig d'un paisatge de somni. Des d'allà, contemplem les vistes del Castell Maurach, Envoltat de vinyes i al costat de l' llac. Un lloc màgic.

En el nostre camí, ens topem amb un lloc de cireres i no vam poder resistir la temptació de tastar aquestes delicioses fruites, les millors de tot el viatge.

Finalment, arribem al nostre càmping base per al dia, el Càmping Birnau-Maurach, que ràpidament es va convertir en el nostre càmping favorit de tot el recorregut. Amb la seva platja en el llac, un restaurant de qualitat i un àrea de jocs, els nens estaven emocionats.

Però el que més els va emocionar va ser la gran quantitat de tricicles disponibles. Els nostres petits es van divertir al màxim!

Visitant el museu dels Palafitos, Patrimoni Mundial de la UNESCO a Uldinguen

Uldinguen i els tresors culturals de la UNESCO

Després d'instal·lar-nos, dutxar-nos i gaudir d'un esmorzar, els nens van passar una bona estona divertint-se amb els tricicles. La tarda encara prometia més aventures. Decidim continuar amb bicicleta i visitar el museu dels Palafitos en Uldinguen, un lloc declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.

Aquest museu, que podíem visitar gratuïtament amb la Bondensee Card, ens va oferir una experiència única i diferent a altres museus europeus. Els palafits són antigues cases construïdes sobre pilars al llac durant la Edat de Bronze, un lloc realment impressionant.

Finalment, a la sortida del museu, els nostres petits també van gaudir jugant al parc infantil de palafits que hi ha al costat del museu.

Aprofitant la Bondesee Card visitant a Uldinguen el Reptilarium

Abans que el museu tancara, aprofitem la Bondensee Card per visitar el Reptilienhaus en Uldinguen, un lloc ple de rèptils que va deixar tots meravellats. Alguns tremolaven de por, mentre que altres estaven emocionats en veure les serps que lliscaven per allà.

Descans i preparació per a la següent etapa 4

Després d'un dia ple d'emocions, tornem al campament. La tarda-nit va resultar ser llarga i emocionant, ja que els nostres petits van fer nous amics francesos i van gaudir de carreres de tricicles i jocs. Va ser una vetllada perfecta per concloure un dia ideal a la nostra ruta amb bicicleta al voltant del llac Constanza amb nens.

I així, conclou la nostra etapa 3, però encara queden més emocionants aventures en les etapes següents. Us prometo que a la propera entrega compartiré la nostra emocionant visita a Àustria i les sorpreses que ens esperen al llac Constanza. No us ho podeu perdre!

Fins a la propera, amics ciclistes. Continuem gaudint de la nostra ruta amb bicicleta pel llac Constanza!

Etapa 4: D'Uldinguen a Kressbronn, amb visita al poble medieval de Meersburg amb 2 castells i visita al museu del Zeppelin de Friedrichshafen (41 km)

Al càmping "descansant" de la jornada de bici i visites avui
Al càmping «descansant» de la jornada de bici i visites avui

Resum de l'Etapa 3 cap a Uldinguen

Etapa 3: De Constança a Uldinguen

• Distància: 10 km
  • Destacats: Illa de Mainau, vistes al Castell Maurach, Museu dels Palafits en Uldinguen y Reptilienhaus.
  • Nota: El ferri privat en Dingelsdorf entra amb la Bondensee Card, El transbordador de Wallhausen és privat.

Què Veure al Llac Constança Durant Aquesta Etapa

• Illa de les Flors (Mainau): Impressionants jardins i palaus, però es necessita entrada general per accedir-hi, i no és precisament econòmica.
  • Castell Maurach: Vistes espectaculars entre vinyes i al costat de l' llac.
  • Museu dels Palafits en Uldinguen: Cases sobre pilars.
  • Reptilienhaus: Un zoo de rèptils.

Últims posts del nostre bloc

Codi ètic:

Al nostre bloc trobaràs enllaços d'afiliats. Aquests sempre estan posats amb la nostra màxima ètica. Mai publiquem cap servei o producte que no hàgim utilitzat abans i del que nosaltres estiguem contents amb sinceritat. Per això les nostres recomanacions sempre són ètiques. A més, a tu no et suposa cap cost addicional reservar als nostres links i, en canvi, a nosaltres ens suposa una petita comissió que ens ajuda a mantenir aquest bloc perquè puguis continuar gaudint-ne de forma gratuïta.