En aquest moment estàs veient Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana pels YouTubers A l'Són de La meva Furgó
Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana

Descobreix un inspirador viatge per la Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana. Un destí que et captivarà!

Sobre A l'Són de La meva Furgó

Som de Chipiona

Som Arantxa i Vito i les nostres gossetes són Tina i Chica. Som de el sud d'Espanya, de Chipiona, Cadis. Encara que la nostra andanza per les xarxes va començar més a al centre d'Europa.

En 2017 vam començar a pujar vídeos a Youtube sobre com era emigrar a un nou país, en concret a Alemanya. Allà vam estar vivint, treballant i estudiant i vam començar a viatjar a la furgo amb el matalàs de casa i poc més.

Camperizamos la furgo i ... a l'aventura

Després vam voler emprendre i vam idear el projecte d'A l'Són de la meva Furgó. Ens vam anar a Espanya: Vam vendre la nostra caravana i camperizamos la furgo. Tot això ho vam mostrant en xarxes socials i cada vegada ens acompanyava més gent.

A dia d'avui estem arreglant una camionet amb 45 anys, 3500 Avia 76 de l'XNUMX, que farem de la nostra llar, que ens permeti poder seguir viatjant al voltant de el món per seguir compartint les nostres experiències.

A més és més que una camperización. Portava gairebé 20 anys parat i li hem fet tota la mecànica i ho estem restaurant per complet. Ens agraden els trastos d'abans, que es feien per funcionar i durar muuuchos anys.

Per què viatjar a la Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana

Em aniria al Marroc amb la Furgo perquè és una experiència no només cultural i gastronòmica, sinó, un viatge en el temps. En menys d'una hora, et trobes en un altre país (es triga 30-45 minuts amb ferri de Cadis a Tànger). Tenim un post que pots veure aquí.

És com retrocedir 40 anys

És com si tornéssim enrere uns 40 anys. Això té algunes coses bones i altres no tan bones, tot està en com mirem. explorar la costa Atlàntica del Marroc en autocaravana és molt recomanable.

Des Tànger a la sorprenent ciutat dels surfers

Nosaltres vam fer part de la Costa Atlàntica, des de Tànger fins a Essaouira, ciutat dels surfers. Hi ha trajectes que els vam fer en Comboi, amb altres furgonetes i altres nosaltres sols.

Evita dates turístiques

Evitem anar per Setmana Santa perquè es torna tot molt més turístic i vam estar com un mes i mig. Cal tenir en compte que és un país àrab i tenen un mes de Ramadà. No dic evitar aquest mes, sinó tenir-ho en compte, perquè viure-ho és una altra experiència.

Un meravellós viatge a cop d'intuïció

Nosaltres vam ser recorrent diferents ciutats i pobles, sense una guia de llocs que visitar. No apuntem coordenades ni res per l'estil. És per això que convidem a l'viatger a viatjar, a preguntar a el local, a guiar-se per la seva intuïció ... Fer la Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana val la pena i molt.

Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana: llocs pesquers

Primer vam visitar ciutats com Assilah o Larache. Són llocs pesquers i també molt turístics. en Assilah aparquem diversos dies amb el Comboi i uns veïns ens van sorprendre amb un couscous, nosaltres li obsequiem amb una truita de patates. Va ser un intercanvi gastronòmic molt nutritiu, mai millor dit.

En Larache recomanem anar a port a comprar peix. Una de les coses que fèiem era mirar Google Maps i si vèiem un llac o una zona frondosa de pins per allà anàvem. Així va ser com descobrim un Parc Natural a Kenitra, Que res tenia a veure amb la ciutat.

Més sobre la Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana: Casablanca

Després vam passar per Rabat i Casablanca. Atents !. A Casablanca és on pitjor condueixen de tot el Marroc.

Enmig d'ambdues es troba Bouznika, Més en concret la Platja de Bouznika, dotada amb bandera blava. Allà vam pescar a peu i també vam comprar peix de la zona. És un lloc preciós i que et permet acostar-te a la gent local. Vam veure com agafaven els pops, percebes, burgaos ...

Oualidia: un gran descobriment

Després va arribar Oualidia que va ser per a nosaltres una gran sorpresa: una llacuna blava i una meravellosa platja. Es nota que ens agrada el mar! i ... després de diversos dies per allà, trobem que l'encant es trobava darrere d'aquesta llacuna blau de postal ...

negociem una barqueta i vam descobrir unes dunes rocoses solitarias..Encontramos a un local i ens va ensenyar a agafar navalles ...

per a nosaltres l'essència del Marroc va ser descobrir llocs tranquils on podíem trobar a gent local que ens nodrís amb vivències pròpies d'aquest país.

No et perdis els mercats de fruita

Finalment vam passar per Essaouira, lloc bastant més turístic. Vam passejar per les seves platges, pel seu mercat i vam menjar en llocs de carrer. Una cosa que sempre fèiem era anar als mercats de fruita i verdura fresca on anava la gent local a comprar.

Et recomanem visitar la Costa Atlàntica del Marroc en autocaravana

En definitiva, aquest és un breu resum de perquè recomanem viatjar a la Costa Atlàntica a autocaravana. Però hi ha molt, molt més ...

Et convidem a que ho visquis tu en primera persona ...

Altres articles que et poden interessar de viatges en autocaravana per Espanya

Aquesta entrada té 2 comentaris

1. juan carlos

vull anar al marroc a caravana tinc una camper, m'agradaria viatjar amb altres caravanes per no anar sol

1. Inés

Joan Carles, a mi m'agradaria anar per Nadal i també busco anar en grup millor, ja que sola em dóna cosa.
      @pelpe.van.tríps (Instagram) em pots contactar.