En aquest moment estàs veient Benavarri en autocaravana o camper: Què veure i on pernoctar
Benavarri en autocaravana

Benavarri en autocaravana o camper: Què veure i on pernoctar

Descobreix la ruta al voltant dels Pirineus Catalans amb nens en autocaravana, cotxe o per lliure. Un viatge en família que t'enamorarà.

La ruta dels 10 destins imprescindibles al voltant de Pirineu Català amb nens en autocaravana o camper

En aquest article trobaràs una part de la ruta completa pels 10 destinacions imprescindibles al voltant de Pirineu Català en autocaravana o camper amb nens de la família @ohanafamily

Descobreix la ruta completa aquí:

Benavarri en autocaravana o camper i amb nens

Benavarri en autocaravana amb nens, vam iniciar la ruta en territori de Pirineu Aragonès però amb parlants catalans: la Franja de Ponent

La primera parada de les vacances pel Pirineu Català amb nens va ser a Benavarri, un poble aragonès de la comarca de la Alta Ribagorça Aragonesa, Tocant amb la província catalana de Lleida, a la zona anomenada la Franja de Ponent.

En aquesta zona de la Franja de Ponent, es comparteix història amb Catalunya i es parla un dialecte de l'català, El Ribagorçà, és per això que no hi ha millor lloc per endinsar-nos a la nostra ruta pels Pirineus Catalans i els seus voltants, una bona excusa per veure Benavarri en autocaravana.

Què veure a Benavarri en autocaravana o camper

En primer lloc, vam visitar el poble i el Castell de Benavarri a l'arribar a la tarda, el seu gran reclam. Al matí ens llevem amb molta gana i vam decidir anar a esmorzar a la xocolateria Brescó @chocolatesbresco, just a la banda de poble i amb fàcil accés des de la nacional. Fan una xocolata boníssim i la pots acompanyar amb els seus pa de pessic, un gran esmorzar per emprendre el viatge.

A continuació, ens acostem a visitar la formatgeria de Benavarri @quesosbenabarre, on per culpa de l'COVID no vam poder fer una visita a la fàbrica per veure com fan els formatge, però ens van deixar veure les cabretes.

Ara ja estem preparats per començar el viatge amb següent parada en territori ara sí Català!

On pernoctar en Benavarri en furgoneta camper o càmping

Per dormir vam decidir anar a l'àrea de pícnic a costat de l'ermita de Sant Medardo (Coordenades: N42º7'45.34 «E0º29'4.04»).

És un espai tranquil per passar la nit i els nens poder córrer i jugar sense perill.

Altres articles que et poden interessar

Fes clic per puntuar aquesta entrada!