En aquest moment estàs veient la Cerdanya amb nens en la nostra ruta en camper
La Cerdanya amb nens, Malniu

La Cerdanya amb nens en la nostra ruta en camper

Descobreix la ruta al voltant dels Pirineus Catalans amb nens en autocaravana, cotxe o per lliure. Un viatge en família que t'enamorarà.

La ruta dels 11 destinacions imprescindibles al voltant de Pirineu Català amb nens en autocaravana o camper

En aquest article trobaràs una part de la ruta completa pels 10 destinacions imprescindibles al voltant de Pirineu Català en autocaravana o camper amb nens de la família @ohanafamily

Descobreix la ruta completa aquí:

Ruta per 7 destins de la Cerdanya Catalana

La nostra ruta per la Cerdanya Catalana a autocaravana o furgoneta camper

Comencem ruta per la Cerdanya!

Si no fos pel Túnel de Cadí seria un dels destins preferits. Ens agrada aquesta part de l'Pirineu perquè les muntanyes deixen respirar als pobles de la vall i els fan espectaculars de veure.

Què es pot fer a la Cerdanya? Doncs moltes coses, us explicarem què hem fet nosaltres. Però per començar aquí us deixem el resum de la ruta:

1. la Molina
  2. Estany de Malniu
  3. Lles de Cerdanya
  4. Ràpid
  5. Puigcerdà
  6. Meranges
  7. Bellver de Cerdanya

La Molina amb nens, primera parada per la nostra ruta de la Cerdanya Catalana

La primera parada va ser la Molina! Com veieu continuem visitant les estacions d'esquí però a l'estiu.

Al matí vam anar amb el Telecabina fins al punt més alt «el Niu d'Àguila».

Des d'allà dalt hi ha unes vistes espectaculars de la Cerdanya, de l'Cadí (es podia veure el Pedraforca!) I fins i tot, les muntanyes de Montserrat.

Allà dalt hem pogut veure cabretes en llibertat i buscar «tresors» geocaching.

Els gossos poden pujar a l'telecabina i no paguen!

On aparcar i pernoctar a la Molina en autocaravana o furgoneta camper

Aquí hem pernoctat al pàrquing de l'estació d'esquí: Coordenades N 42 ° 20'5.2836 "E 1 ° 55'58.692". A l'hivern per esquiar es pot aparcar també aquí. Ull perquè hi ha pàrquings a la Molina on està prohibit aparcar i pernoctar en autocaravana o camper.

Llac de Malniu amb nens

Ruta llac de Malniu. Vam decidir pujar a la nit per no trobar trànsit de pujada a al refugi de Malniu ja que és un camí sense asfaltar i bastant estret. La veritat que vam encertar pujant de nit i vam poder gaudir podent veure un cérvol en llibertat amb unes banyes molt grans.

Al matí ens vam aixecar i vam fer la ruta de l'estany de Malniu i alguns llacs propers.

Un lloc molt bonic però potser massa massificat, és un bon lloc per banyar-se al llac.

On aparcar i pernoctar al Refugi de Malniu en autocaravana o camper

Per poder accedir i dormir heu de pagar 4 euros per persona i vehicle. El lloc és el pàrquing de l'refugi un camí sense asfaltar i bastant estret, recomanat pujar a la nit o bé d'hora al matí per no trobar-vos amb ningú.

Lles de Cerdanya amb nens

Des Lles de Cerdanaya us proposem dues plans:

• Ruta fins al llac de l'Orri. Per poder fer aquesta ruta vam fer pernocta a l'estació d'esquí de Lles de Cerdanya (N 42 ° 25'50.1564 "E 1 ° 39'59.76"). La ruta és fàcil i molt bonica. Quan vam arribar a l'estany ens vam banyar, diuen que l'aigua de l'estany de l'Orri no està tan freda com la dels altres estanys i llacs, per a nosaltres estava igual de freda! Vam menjar acompanyats de les vaques que pasturaven al nostre voltant. Des de l'estació d'esquí també es poden fer altres rutes com anar a l'estany de la Pera.
  • Vam visitar Rocaviva, un laberint màgic al bosc ple d'escultures esculpides en la pedra per l'artista Kliment Olm. Una visita diferent i entretinguda on els nens poden desenvolupar la seva imaginació i descobrir que volia fer l'escultor. Per dormir vam dormir a l'àrea AC de Martinet (N 42 ° 21'32.7276 "E 1 ° 41'48.0228"), una àrea genial i amb un forn on fan uns croissants gegants i boníssims!

Puigcerdà amb nens

Els pobles que hem visitat a la Cerdanya han estat uns quants i Puigcerdà, no podia faltar, és la capital de comarca i ens agrada molt visitar el seu llac i passejar pel centre de Puigcerdà.

També vam aprofitar per comprar i fer bugada.

Meranges amb nens

També vam visitar Meranges, un poble molt petit on vam anar a comprar dessuadores a la botiga @ucnuk i també vam visitar la formatgeria.

Abans de l'Covid, a la formatgeria, feien visites i tast de formatges, ara només ens van deixar veure les cabres i les ovelles.

En Meranges també podrà comprar croissants gegants.

A Meranges ... bé més concretament a Girul vam descobrir un restaurant boníssim i molt recomanable @girul_restaurant.

Bellver de Cerdanya amb nens

Un altre poble que ens agrada molt de la Cerdanya, i no et sorprendrà, és Bellver de la Cerdany.

Ens agrada molt visitar la seva plaça plena de voltes, els seus carrers i els nens els agrada molt el parc que hi ha al costat de l'escola (tobogan, tirolina, gronxadors ...).

A Bellver vam descobrir la gelateria @ pyreneum.gelats els gelats estaven boníssims i hi havia una gran varietat de gelats sense lactosa.

Ens han quedat coses per fer a la Cerdanya però tornarem aviat!

Altres articles que et poden interessar

Fes clic per puntuar aquesta entrada!