En aquest moment estàs veient Ruta de Panticosa a l'Lac d'Estaig per @viajarconlolaeslomas
Panticosa en autocaravana o camper i Lac d'Estaig en autocaravana o camper

Ruta de Panticosa a l'Lac d'Estaig per @viajarconlolaeslomas

Una família de 5 amb ganes de gaudir la carretera i trobar nous racons us espera en el seu perfil d'Instagram.

Si vols conèixer més sobre viatjar en furgo amb nens, ser responsables i aventurers no dubtis, coneix a aquesta gran família camper, ¡t'encantarà!

De ruta per Panticosa fins al Lac d'Estaig en autocaravana o camper

A continuació us anem a narrar la nostra experiència per una ruta que vam iniciar a Panticosa en autocaravana o camper amb nens i que recorre la zona fins arribar a l'Lac d'Estaig en autocaravana o camper, com vulgueu.

Primera etapa d'aquesta ruta en autocaravana: la zona de Panticosa en autocaravana o camper a Aragó

En primer lloc, vam arribar amb la nostra furgo a Panticosa i vam dormir al pàrquing de l'telecadira.  Gràcies a Park4night trobem aquest magnífic lloc per passar la nit.

Al matí següent vam anar a Els Banys de Panticosa a furgo i vam anar a veure el Salt de el Pi. Una petita excursió de baixa dificultat, ja que viatgem amb un petit de 3 anyets.

Segona etapa d'aquesta ruta en autocaravana: la zona del Lac d'Estaig en autocaravana o camper al Pirineu Francès

Després ens dirigim cap al Lac d'Estaig en autocaravana o camper amb la intenció de dormir-hi aquella nit.

De Panticosa a l'estany hi ha uns 130 quilòmetres.

Nosaltres vam decidir anar pel camí més llarg perquè vam creure que les visites mereixerien més la pena, així que ens dirigim per la D918 i travessant el Col d 'Aubisque vam gaudir d'un paisatge veritablement espectacular.

A mitja tarda-nit vam arribar al nostre destí i ens vam instal·lar a la riba de l'Estany d'Estaig en furgo.

Vam passar una nit espectacular, acompañadisimos de moltes més campers, i vam gaudir de l'estany i de les seves moltes alternatives d'oci que dóna.

Espero que us agradi tant com a nosaltres ens gust.

Salut i quilòmetres !!

Altres articles que et poden interessar

Fes clic per puntuar aquesta entrada!