En aquest moment estàs veient Etapa 5: Visita al Llac Constança a Àustria des de la bonica Lindau gaudint de Bregenz a la nostra última etapa del Llac Constança amb bicicleta
La millor platja i la més gran que hem vist del Llac Constanza, a Àustria abans d'arribar a Bregenz des d'Alemanya

T'explico la nostra aventura pel Llac Constança a Àustria dins de la ruta pel Llac Constança amb bicicleta amb nens que hem fet aquest estiu en família.

Una experiència en família de gairebé 180 km pedalejant en família i allotjant-nos a càmpings amb la nostra tenda de campanya de què hem gaudit moltíssim tota la família, sobretot en aquesta etapa els nostres petits. Avui toca finalitzar la ruta a la nostra 5a etapa5è dia en ruta, d'aquesta aventura després de la jornada d'ahir de l'Etapa 4: D'Uldinguen a Kressbronn, amb visita al poble medieval de Meersburg amb 2 castells i visita al museu del Zeppelin de Friedrichshafen (41 km).

En aquest post t'explico tota la nostra 5a jornada pel Llac Constança a Àustria, amb les nostres anècdotes, experiències, visites i consells perquè puguis planificar la teva ruta i el teu viatge.

Sobre nosaltres

som la família Kucavana, viatgem amb els nostres dos fills de 8 i 11 anys i el nostre gos adoptat Max. Solem viatjar a la nostra autocaravana anomenada Kucavana, d'aquí el nom del nostre bloc (Anna de bebé no sabia dir autocaravana i deia Kucavana), però també ens agrada viatjar fent cicloturisme o amb avió i de motxillers. Gaudim amb cada aprenentatge en família i esperem ajudar-vos perquè gaudiu tant com nosaltres ho fem viatjant.

Per estar més a prop teu segueix-nos a les nostres xarxes socials: YouTube e Instagram

Videoblog Etapa 5 i última Llac Constança amb bicicleta

reproductor de YouTube

Etapa 5: De Kressbronn a Fußach, amb visita a Lindau i pujada al telefèric de Bregenz fins a la muntanya Pfander (36 km)

La nostra darrera etapa d'aquest súper viatge cicloturista ens porta de Kressbronn a Fußach, però abans de marxar, tenim una parada obligada a Lindau, una ciutat alemanya preciosa ubicada en una illa dins del Llac Constança. Una illa!

Lindau a Alemanya

Lindau, visitem l'illa de conte del Llac Constanza

Com t'ho explico, Lindau és un lloc que ja havíem visitat fa 15 anys i al qual sempre vam voler tornar. La primera vegada vam arribar xops per la pluja en una tenda de campanya i un simpàtic Seat Panda groc. Quina aventura va ser aquella!

En arribar a Lindau,,la preciosa illa del Llac Constança, Ens trobem amb un parc encantador amb un elefant tobogan enorme que va fer les delícies dels més petits. S'hi arriba pel pont del costat de les vies del tren, just a l'entrada de l'illa.

Després d'una estona de jocs al parc, vam anar a buscar una bona pastisseria per esmorzar en gran. Cafè i pastís alemany amb merengue, una delícia per començar la visita a Lindau!

La pastisseria per la qual ens decantem, el Theater Cafè Lindau, no ens va defraudar, va ser espectacular i us la recomanem sens dubte. Tenia moltíssims pastissos per triar i la terrassa tranquil·la on ens vam asseure ens va captivar. No deixeu de tastar el lemon peu que tenen, brutal!

Amb l'estómac ja ple, ara sí que ens vam disposar a fer un carrer i visitar Lindau.

Què veure a Lindau

Nucli antic de Lindau, ple de cases pintades de colors precioses

El nucli antic encantador

Els seus carrers empedrats, cases de colors i edificis històrics creen un ambient encantador i pintoresc. Un passeig per aquí és com un conte de fades!

El port i el far

El port de Lindau és una vista pintoresca amb vaixells i iots que creen un escenari de somni. El Far de Lindau, majestuosament situat sobre el llac, ofereix vistes panoràmiques impressionants.

Lleó i far de Lindau a Alemanya

El Lleó del Port

Una estàtua icònica de la ciutat davant del far de Lindau, un lloc perfecte per aconseguir una foto memorable.

L'Església de Sant Pere

Aquesta església històrica ubicada a la plaça del nucli antic ti deixarà meravellat amb la seva impressionant arquitectura i vitralls colorits.

l'Ajuntament

Un edifici impressionant ple de art i artefactes històrics al seu interior.

D'Alemanya a Àustria per les millors platges del Llac Constanza

Després d'acomiadar-nos de Lindau, entrem ara sí al Llac Constança a Àustria i ens trobem amb un carril bici espectacler al costat d'una playa impressionant del Llac Constança. No ens vam poder resistir, així que ens vam llançar a un refrescant bany en aigües maragdes. Quin revitalitzant!

Ja del bany entrem a Bregenz, una de les poblacions imprescindibles del Llac Constanza a Àustria.

Bregenz amb visita a la muntanya Pfander

Un cop a Bregenz, la capital de Vorarlberg, ens dirigim a buscar un restaurant per tastar les delícies culinàries d'Àustria. Després d'un festí deliciós, vam decidir pujar al Muntanya Pfander en telefèric. Les vistes panoràmiques del llac i els Alps des d'allà van ser simplement impressionants.

Al cim, els nostres petits exploradors van gaudir d'una ruta circular amb animals i tobogans abismals. Quina emoció veure les marmotes i lliscar per aquests tobogans gegants! Sens dubte, un pla molt xulo si visiteu Bregenz amb nens que no us heu de perdre.

Després de la visita a la Muntanya Pfander, tornem a baixar amb el telefèric i ens vam disposar a visitar Bregenz.

Menjant a Bregenz l'escalopa típica
Telefèric a la Muntanya Pfander des de Bregenz

Què veure a Bregenz

Festpielhaus Bregenz

el famós teatre Festival de Bregenz, conegut pel seu escenari flotant a l'aigua, ofereix espectacles únics i impressionants durant el Festival de Bregenz.

Port de Bregenz

Un lloc per gaudir de vistes panoràmiques del llac i els Alps, amb nombrosos restaurants i cafeteries per delectar-te.

Nucli antic de Bregenz

Un encantador passeig per carrers empedrats i edificis històrics que et transportaran a èpoques passades.

Telefèric Pfänderbahn

La forma perfecta de gaudir d'impressionants vistes del llac i els Alps des del cim del muntanya Pfänder!

Telefèric a la Muntanya Pfander des de Bregenz

Església de Sant Martí

Aquesta església barroca és un monument destacat a Bregenz, amb bells frescos i detalls decoratius.

Museu Vorarlberg

Si t'interessa la història i la cultura de la región, aquest museu ofereix una interessant col·lecció d'art, història i folklore.

Arribada a la Kucavana, el nostre punt de sortida d´aquesta ruta cicloturista pel Llac Constança de gairebé 180 km fets

Arribada al nostre punt de sortida i finalització de la nostra ruta

Després de la visita a Bregenz, ens acomiadem dels pedals i completem els darrers quilòmetres de la nostra aventura amb bicicleta. pel Llac Constanza a Àustria, Alemanya i Suïssa. En poc més de 10 km, tornem al punt d'inici on havíem deixat la nostra Kucavana, l'autocaravana on vam venir i que ha estat aparcada durant les nostres 5 etapes d'aquesta ruta pel Llac Constanza amb bici.

Gairebé 180 km recorreguts amb bicicleta amb els nostres fills de 7 i 10 anys han fet de la nostra primera cicloruta una aventura que recordarem tota la vida. Ha estat un viatge ple de diversió, rialles i descobriments. Una experiència que segurament repetirem en aventures futures!

Així que, si estàs planejant una ruta amb bicicleta amb nens pel Llac Constanza, endavant!

T'asseguro que viuràs moments inoblidables enmig de paisatges impressionants i llocs encantadors, superant adversitats que seran aventures per a tota la vida amb la família. Una ruta fàcil en família per no oblidar.

Últims posts publicats del nostre bloc