En aquest moment estàs veient Escapada pels Arribes de Duero per @intrepid_nomads
Ruta pels Arribes de Duero en autocaravana:

Escapada pels Arribes de Duero per @intrepid_nomads

Descobreix una ruta pels Arribes de Duero en autocaravana: un preciós Parc Natural situat entre Portugal i Espanya, en les províncies de Zamora i Salamanca. Una ruta en autocaravana que t'enamorarà a través del relat de viatge d'aquests grans aventurers que són @intrepid_nomads.

Sens dubte aquesta parella d'enamorats pels viatges conscients són d'aquests perfils d'Instagram que ens enganchan.Son dels nostres instagramers favorits dins el món de l'viatjar en autocaravana.

Amb les seves publicacions ens inspiren i ens fan somiar amb destinacions preciosos. Per a mi són d'aquests instagramers que sens dubte aporten valor afegit amb les seves publicacions, així que No dubtis a seguir-los! A què esperes?

@intrepid_nomands el formen una parella de viatgers en autocaravana amb moltes ganes de conèixer i aprendre. Són apassionats de l' esport i la muntanya, I «foodies» per devoció.

Són nòmades de pas. Viatgen en autocaravana a poc a poc i conscients. El millor no és el que veuen, sinó el que guarden en el cor de cada viatge que fan.

¡Segueix i no esperis més a l'aventura de veure el món des de la seva 'intrèpida autocaravana!

El parc Natural d'Arribes de Duero és un espai natural privilegiat d'enorme bellesa, que compta amb nombrosos miradors amb vistes increïbles a l'Duero. Hi ha la part Zamorana anomenada Els Arribes de Duero, la part Salamantina anomenada en femení Las Arribes de l'Duero i la part portuguesa que li diuen Douro Internacional.

La nostra forma de viatjar en autocaravana és poc a poc, gaudint. Per això deixem sempre coses pendents per tornar. I per descomptat als Arribes de Duero tornarem perquè ens va enamorar seu paisatge.

DIA 1: els Arribes de Duero en autocaravana per Zamora i Portugal

Comencem la ruta al poble de Moralina (Zamora). Ens va sorprendre gratament el "Hotel Rural restaurant els arribis", on vam poder gaudir d'un menjar casolà estupenda, un menjador amb llar de foc i un pa casolà enfornada llenya.

Recomanem un preciós passeig per la "Ruta dels molins". Un passeig que parteix de la vila de Moralina i és un autèntic plaer per als sentits.

Aquest dia pernoctamos en autocaravana a Miranda do Douro costat de la muralla en un lloc tranquil i amb vistes espectaculars.

AVÍS! Nova normativa sobre la prohibició de la pernocta en autocaravana a Portugal (des de Desembre 2020)

A aquest desembre 2020 s'ha aprovat les addiciones de l'article 50a i 149a a el codi de circulació de Decret Llei número 114/94 de Portugal.
L'article 50a recull la prohibició de pernoctacions i estacionament traient més espai de l'perímetre (el que aquí anomenem acampar) de la autocaravanes o vehicles camper, fora dels llocs expressament autoritzats a aquest efecte.

Així doncs la llei a més, fa referència que la pernoctació es considerarà la permanència de el vehicle a la mateixa plaça d'aparcament amb ocupants entre les 21 hi les 7 h de l'endemà.

Les multes que interposa com sancions per incompliment van de 60 € a 300 € o si és dins de parcs naturals o zones naturals protegides de 120 € a 600 €.

Resumidament, si penses anar a Portugal a partir d'ara tingues clar que a partir de les 21 hores has d'anar a pernnoctar a un lloc permès per a això: un àrea o pàrquing d'autocaravanes o un càmping.
Ruta pels Arribes de Duero en autocaravana:

Dia 2: els Arribes de Duero Parc Natural i gastronomia cultural

Miranda Do Douro, un poble ple d'encant que ofereix molts atractius: un deliciosa gastronomia, artesania, Natura, vistes increïbles a l'Duero (Visita obligada a l' Mirador de Picote).

La gastronomia portuguesa ens encanta i la gaudim al màxim. Vam fer una parada per provar el "must" dels dolços portuguesos: el pastís de nata. I vam menjar al restaurant Sao-Pere (Rue Mouzinho d'Alburquerque 20) lloc que recomanem.

En el nostre viatge en autocaravana, vam fer una parada a "l'Ermita de La nostra Senyora de l'Castell ", amb un mirador amb unes vistes increïbles i que mereix una parada a la ruta. Un grat descobriment va ser la formatgeria ecològica "Sants de Pere" a Fariza (Zamora)

aquesta nit pernoctem en autocaravana a Sendim, En una zona tranquil·la a prop de les piscines municipals.

A veure Arribes de Duero en autocaravana

Dia 3: dels Arribes de Duero Zamora a les Arribes de Duero Salamanca

A l'endemà de la nostra ruta pels Arribes de Duero en autocaravana: deixem l'autocaravana aparcada a Sendim i vam aprofitar per fer una espectacular ruta als peus de l'Duero. Vistes increïbles. Després del nostre passeig ens vam desplaçar amb l'autocaravana a Lamoso, Des d'on vam fer la ruta d' "La cascada de la falla d'Aigua Alta".

Continuem la ruta desplaçant-nos a Fermoselle. Poble preciós, declarat conjunt històric Artístic, On trobem carrerons amb encant, miradors i cellers centenaris. Recomanem la botiga d'aliments naturals "les delícies d'Arribes", on vam comprar productes locals molt rics.

Nosaltres vam acabar la ruta a Llogaret de la Ribera, A la zona de Salamanca de les Arribes de Duero.

Som apassionats de la bici, i vam decidir parar en el seu centre BTT i fer una de les rutes recomanades. Vam gaudir d'un precís dia per poblets i paratges amb encant.

Aldeadávila compta amb àrea d'autocaravana molt tranquil on pernoctem a la nostra última nit a la nostra ruta pels Arribes de l'Duero a autocaravana.

A veure Arribes de Duero en autocaravana

Altres articles que et poden interessar

Fes clic per puntuar aquesta entrada!