En aquest moment estàs veient Massís de Pedraforca amb nens
Pedraforca amb autocaravana furgoneta camper

Massís de Pedraforca amb nens

Descobreix la ruta al voltant dels Pirineus Catalans amb nens en autocaravana, cotxe o per lliure. Un viatge en família que t'enamorarà.

La ruta dels 11 destinacions imprescindibles al voltant de Pirineu Català amb nens en autocaravana o camper

En aquest article trobaràs una part de la ruta completa pels 10 destinacions imprescindibles al voltant de Pirineu Català en autocaravana o camper amb nens de la família @ohanafamily

Descobreix la ruta completa aquí:

El Pedraforca en autocaravana o camper amb nens

Massís de Pedraforca: a veure i fer amb nens

Pujada a l'Pedraforca amb nens: no ho recomanem per a nens

Era un dels reptes que teníem proposats per al 2020 i va arribar el dia de fer el repte. havíem de pujar a l'Pedraforca, Aquest repte ho fèiem sense nens, no us espanteu!

Ens vam instal·lar al pàrquing de l'mirador de l'Gresolet a la nit. Al matí vam pujar a l'Pedraforca, una excursió molt bonica i una experiència súper recomanable, encara que per poder accedir-hi cal anar ben preparat i ben guiat, ja que no és un cim fàcil. És escarpada i té un bon tram de grimpada que fa que no sigui apropiat per a nens.

Rutes pel Pedraforca amb nens i altres activitats per a ells

Amb els nens vam pujar fins al refugi Lluís Estasen i és una excursió xula i que poden fer els nens sense cap problema.

També vam visitar els pobles de Gósol i Saldes.

Una cosa que us recomanem molt és arribar de nit als peus de el Pedraforca i observar el cel, un cel impresnant on vam poder gaudir de les estrelles i la natura.

On pernoctar al Pedraforca en autocaravana o camper

Ens vam instal·lar al pàrquing de l'mirador de l'Gresolet (N 42 ° 14'49.5636 «E 1 ° 43'21.756») a peu de l'Pedraforca, vam arribar de nit per no trobar molta gent, ja que aquest estiu anar a fer cims s'ha posat de moda i estava una mica massificat.

Altres articles que et poden interessar