En aquest moment estàs veient Polònia en autocaravana pels instagrammers @historiasdeunaautocaravana

Polònia a autocaravana pels instagrammers @historiasdeunaautocaravana

Descobreix un gran viatge per Polònia en autocaravana. Busquem les restes de la Segona Guerra Mundial ... Un destí que et sorprendrà!

sobre @historiasdeunaautocaravana

Hola! Som una parella de mestres amants dels viatges i de viatjar en autocaravana. Ens encanta planificar i realitzar rutes llargues, fer fotografies i passar temps junts.

Polònia a autocaravana

Abans d'arribar a Polònia en autocaravana: molt més del que imagines

El feliç començament

El nostre viatge a Polònia en autocaravana comença, com tots els viatges, amb la preparació i la il·lusió prèvia. El nostre objectiu és clar: conèixer les restes de la Segona Guerra Mundial.

Amb les maletes fetes, vam sortir a l'agost de 2019. Després d'una merescuda pernocta a Avinyó, el nostre primer destí és l'Alsàcia. Allà vam visitar durant 3 dies les localitats més típiques i belles: Eguisheim, Kaysersberg, Colmar, Ribeauville i Estrasburg. Que fàcil és fer fotos impressionants en aquests llocs !.

Per sort per a nosaltres, vam comprovar que tots els pobles de l'Alsàcia tenen àrees ben preparades per al món AC on dormir i enamorar-se de les seves increïbles paisatges.

Us confessem que sempre ens acompanya al maleter nostra petita ... Scooter ... perfecta per recórrer els pobles i les ciutats !. I en aquesta ocasió, en la nostra experiència per Polònia en autocaravana, no podia faltar !.

descobrim Leipzig

Després dels 3 primers i fascinants dies, ens endinsem a Leipzig. Aquesta ciutat que va més enllà de l'turisme exprés de postal i les carrers sonen a música clàssica. Imbuïts en la seva profunda essencial cultural, vam visitar els monuments més populars, la universitat i també l'estàtua de l'famós compositor Wagner.

Ara, arribem a l'fascinant Berlín

La nostra següent parada a la recerca de les restes de la Segona Guerra Mundial és Berlín. Allà ens deixem captivar per la màgia de la ciutat durant dos dies i fem nit en l'àrea de AC de l' centre de la capital alemanya. Diem "auf Wiedersehen" i ens enfilem cap a Polònia: centre de la nostra aventura estiuenca.

'Polònia ens espera: a la recerca de les restes de la Segona Guerra Mundial!

Per gaudir de la nostra experiència Polònia en autocaravana, Vam triar una ruta circular que comença a Gdansk. El nostre primer destí polonès és una ciutat costanera de nord. Millor impossible !. Les seves platges, port i centre ens captiven. Pernoctem en l'àrea de la Platja de Stogi.

Després de visitar Gdansk ens desplacem a Malbork i vam descobrir un castell medieval amb un càmping als seus peus. Ho recomanem molt !.

Els búnquers de Hitler

Des Malbork i, en direcció est, posem rumb a "El Cau de l'Llop", enclavament secret dels búnquers de Hitler durant la 2a Guerra Mundial. Pernoctem allà i, a l'endemà, emprenem camí a Mazuria. Aquesta zona és un espai d'estiueig i desconnexió per als polonesos. Vam visitar els llacs i posem rumb a Bialowieza.

El Parc Nacional de Bialowieza acull les poques espècies de Bisontes Europeus que queden i es troba a la frontera de Polònia amb Bielorússia. Aquella nit la vam passar al costat de el Parc Nacional, en un pàrquing d'un recinte de protecció i conservació dels bisons.

Rumb a Varsòvia

Des de l'extrem aquest prenem ens dirigim cap a la capital, Varsòvia. Allà, durant dos dies, vam visitar el centre, la muralla, vam provar els famosos Pierogi i realitzem rutes per conèixer els secrets de la qual va ser el bressol de la revolució contra els nazis de mans dels varsovianos. a Varsòvia pernoctem en un càmping cèntric anomenat "Càmping 1,2,3 Warsawa".

Canviem a un paisatge més verd

Després dels dies de ciutat i visita monumental, necessitem una mica de natura, així que vam decidir endinsar-nos en els muntanyes Tatras visitant la pintoresca població de Zakopane. Tot un luxe poder passejar per les verdes muntanyes, fer la ruta a l'MorskieOko (llac dels Tatras) o passejar pels grans parcs que ofereix la zona. Allà, fem nit en un amable càmping familiar durant dos dies. Els preus a Polònia faciliten molt pernoctar en llocs molt ben condicionats.

La bellesa de Cracòvia ens crida

D'aquí posem rumb cap a Cracòvia, visitant tant les Mines de la Sal com la ciutat en si. En Cracòvia fem nit al Càmping Smok. És una ciutat preciosa, al costat de el riu Vístula i amb innombrables monuments arquitectònics com el Castell de Wawel, la Catedral, el Mercat dels Draps, la Barbacana o les muralles.

Hem de confessar que, a causa de l' reduït preu dels restaurants, Ens donem algun que un altre afartament polonès; el Sloti ho facilita tot molt.

Auschwitz, l'impactant camp de concentració

Per seguir en la nostra ruta, ja descendent, vam visitar l'impactant camp de concentració i extermini d'Auschwitz-Birkenau. Una visita necessària per no repetir els errors de l'passat. Auschwitz està perfectament preparat per al turisme d'autocaravana, així que fem nit en un dels pàrquings per 10 €.

Aquí acaba la nostra ruta polonesa però encara ens queden molts quilòmetres fins a casa, així que els vam aprofitar a el màxim.

Adéu Polònia, hola Praga

Després de deixar Polònia vam visitar CeskyKrumlov i Praga en la República Txeca. D'allí, baixarem a la zona de Salzkammergut per desconnectar uns dies banyant-nos en llacs alpins i visitant llocs com Hallstatt o el mirador dels FiveFingers a Obertraun. Aquests dies de connexió natural ens donen energia per a tot l'any.

Arribem a Munic

Ja de retorn vam visitar Munic, pernoctant al pàrquing de l'Allianz Arena. d'allí ens endinsem als Alps Italians i fem una parada a la Vall d'Aosta. El càmping Monte Bianco La Sorgente és tot un privilegi als peus de el gegant blanc que cal visitar un cop a la vida autocaravanera.

Tornada a casa

El nostre viatge acaba a Girona, on vam realitzar l'última parada abans d'arribar al nostre Banyeres de Mariola natal. Ha estat un viatge increïble !.

Gaudeix de més imatges de el viatge!

Polònia a autocaravana. No t'ho pots perdre!

T'animes a gaudir d'aquest fascinant viatge per Polònia en autocaravana?

Altres articles que et poden interessar de viatges en autocaravana per Espanya