En aquest moment estàs veient Ruta Castells de el Loira a autocaravana: Chambord, el castell més gran de l'Loire + 8 castells més
Castells de el Loira en autocaravana amb parada a el Castell de Chambord

Descobreix la ruta Castells de el Loira en autocaravana, cotxe o per lliure de la mà de la gran família instagramer @xirivica. Un viatge que t'enamorarà a través del relat de viatge a la gran França dels castells més elegants i impressionants.

Ruta Castells de el Loira a autocaravana per 9 castells imprescindibles

Castells de el Loira mapa

La ruta dels 9 castells de Loira imprescindibles

El Castell de Chambord, el castell més gran en la ruta dels Castells de el Loira en autocaravana

Alguns consells previs per a la visita a el Castell de Chambord i per a la ruta dels Castells de el Loira en autocaravana

• Per veure bé els castells: No oblideu mai els jardins, Són meravellosos. I recordar, si voleu visitar el interior dels Castells reservar-2 horetes.
  • Fer dels Castells de el Loira amb nens: Preguntar en informació pels jocs infantils que amaguen molts dels castells, amenitzen la visita dels més petits.
  • Si porteu bicis: Buscar informació sobre els carrils bici per visitar la zona, són preciosos, i us faran gaudir molt a tota la família.
  • La ruta dels castells de l'Loire en autocaravana o camper: Fer sempre que hi hagi disponibilitat ús dels serveis per a autocaravanes, no sempre trobareu una àrea a la zona a visitar, encara que tots els castells estan molt a prop.

La nostra visita a el Castell de Chambord en autocaravana, un dels imprescindibles en el viatge pels Castells de el Loira a autocaravana amb nens

Sortim de Disney a l'migdia amb la intenció d'estar a mitja tarda al Castell de Chambord.

Anem al màxim de grisos, el poti gairebé ple i sense una gota d'aigua, l'àrea de Chambord té de tot. Després d'menjar-nos un bon embús dels que no s'obliden, vam arribar a Chambord i SORPRESA !!!!!

Arribem a l'àrea d'autocaravanes de Chambord

La màquina de l'àrea no funciona per tant no podem fer serveis. Amb la desesperació a flor de pell, vam decidir buscar informació de la zona per a l'endemà. Conservem la calma, soparet i sobre demà ho solucionem.

Via verda de el Loira i Chambord amb bici

A l'endemà descarreguem les bicis i vam decidir gaudir de carril bici que ens sembla preciós per tota la informació que hem trobat, el resultat és espectacular.

El passeig en bicicleta fins al primer poble resulta encantador. Transcorre per una senda entre arbres i creuant rierols per petits ponts que s'eleven discretament entre mig de la frondositat de bosc.

A l'arribar a el poble trobem una zona de serveis propietat de l'poblet. Necessitem "JETONS" per fer serveis. Vam comprar els jetons al forn de la vila i tornem volant a la Xirivica.

Ja a la tarda i amb tots els serveis fets a l'autocaravana, toca la visita a la preciosa he imponent Castell de Chambord.

Visita a l'Castell de Chambord

Deixem la Xirivica aparcada a l'Àrea d'autocaravanes i vam decidir visitar el castell amb bicicleta.

Vam visitar tots els jardins (que són enormes) amb bicicleta gaudint d'un dia espectacular.

Una mica d'història sobre el Castell de Chambord

Aquesta considerat el «Chateaux» més visitat de tot el Loire. D'estil renaixentista Francès, Francesc I va ordenar la seva construcció en 1519 com a pavelló de caça però aviat es va convertir en el projecte més ambiciós i car encarregat per un monarca. Els alts costos de construcció d'aquest castell va obligar a monarca a augmentar els impostos a el poble per poder sufragar les despeses repercutides de la seva construcció.

La construcció va finalitzar 30 anys després, veient interromput en diverses ocasions per problemes econòmics, militars i pel segrest dels infants a Espanya.

Un cop acabat el monarca pas tan sol 42 dies del seu regnat en ell, ja que es queixava que tenia corrents d'aire i preferia les estances d'Amboise o Blois.

En la construcció d'aquest castell també va intervenir Leonardo da Vinci, amic personal de monarca, que va dissenyar l'escala de dobles hèlix que podem trobar al mig de l'castell i que és un dels grans reclams curiosos d'el castell, on ningú es trobava a l'escala .

Castells de el Loira en autocaravana amb parada a el Castell de Chambord

El castell de Chambord en autocaravana: pernocta i serveis

ÀREA D'AUTOCARAVANES CHAMBORD

Àrea de autocarvanas de Chambord: enganxada a el Castell i els seus jardins.

Des de les parcel·les es veu el Castell. A la nit l'il·luminen i és absolutament necessari i molt bucòlic.

L'àrea compta amb tots els serveis fins i tot electricitat (si funcionen: P). En el cas que els serveis no funcionin a l'entrada de la vila teniu una zona de serveis que funciona amb JETONS (fitxes que es compren en els comerços de la vila). Aquestes zones solen ser propietat de la vila i s'ha de consumir al poble per comprar el JETONS. Nosaltres tenim JETONS de 4 tipus diferents. Hi ha moltes d'aquestes àrees al llarg de França.

Un consell, no oblideu gaudir de les rutes en bicicleta que existeixen per la zona, són estupendes i perfectes per a tota la família.

Altres articles que et poden interessar