En aquest moment estàs veient Ruta pels Estats Units amb autocaravana de Bona Vida Travel
Estats Units en autocaravana

Ruta pels Estats Units amb autocaravana de Bona Vida Travel

Descobreix un gran viatge pels Estats Units amb autocaravana. Gaudiu del mític Yellowstone i d'altres parcs nacionals a través d'una ruta sorprenent d'uns bons amics de la Kucavana.

Abans de submergir-te en aquesta ruta recorda que en tens una Guia completa sobre els Estats Units amb autocaravana amb altres posts com el checklist de coses a preparar i requisits per viatjar als Estats Units o el de com llogar una autocaravana als Estats Units i quant costa.

sobre BonaVidaTravel

Som Manel i Cristina. Ens encanta viatjar, de qualsevol forma i qualsevol manera, conèixer llocs nous, gent diferent i gastronomia local, ¡anem on anem !. També ens agrada molt la fotografia i intentem combinar totes aquestes coses i reflectir-ho en el nostre perfil d'Instagram.

BonaVidaTravel

Estats Units en autocaravana: el vídeo del nostre viatge

Ruta pels Parcs Nacionals dels EUA

Com va començar tot

Feia molts anys que teníem el somni de visitar el Parc Nacional de Yellowstone, Als Estats Units. I fer-ho en autocaravana era una més, que va resultar ser 'la millor idea per fer aquesta ruta !. Van ser 36 meravellosos dies.

Arranquem a Las Vegas

El punt d'inici del nostre viatge és Las Vegas. Allà vam llogar una autocaravana o casa rodant (Com en diuen als EUA) amb recollida i lliurament a la ciutat que mai dorm ...

Valorem la possibilitat de tornar l'autocaravana en un lloc diferent a el de recollida, per optimitzar el recorregut, però el suplement de preu per fer-ho era massa alt i finalment vam optar per tornar-la també a Las Vegas.

Els detalls de l'lloguer

La majoria d'empreses de lloguer demanen una quantitat econòmica a l'fer la reserva (en el nostre cas un 10%) i el pagament total es va fer 30 dies abans de recollir-la.

Rumb a nord

Vam emprendre el nostre viatge cap al nord, visitant pel camí altres parcs que també teníem en la nostra llista: Bryce Canyon NP, Zion NP, John D. Rockefeller Memorial Park, Grand Teton, arribant finalment a Yellowstone.

El mític Yellowstone

Allà vam estar una setmana, descobrint i admirant tot el que ens envoltava. Quan el temps va començar a empitjorar, vam decidir començar la nostra ruta de "baixada", direcció a Las Vegas, on havíem de tornar la caravana.

Sorprenent Grand Canyon NP

Durant aquesta part de la ruta visitem DeadHorseState Park, Canyonlands NP, Arches NP, GoosenecksState Park, Monument Valley Navajo, Tribal Park, Grand Canyon NP North Rim, Glen Canyon NP, LowerAntelopeCanyon, Upper, AntelopeCanyon, Horseshoe Bend, Grand Canyon NP South Rim , Lake Mead NationalRecreationArea i Death Valley NP (a part d'aquesta ruta en caravana vam fer 3 nits a San Francisco, 2 nits a Las Vegas i 4 nits a los Angeles, visitant la ciutat i els parcs de Disney). Així vam gaudir d'un munt d'experiències per Estats Units en autocaravana.

Estats Units en autocaravana: una experiència inoblidable

El que més ens va agradar d'aquesta ruta va ser la barreja de visitar grans ciutats, plenes de vida, i uns paisatges espectaculars.

Sens dubte, els Parcs Nacionals dels Estats Units són tot un exemple de posar les coses fàcils als turistes. Així, ens fan sentir en plena natura a la vegada que ofereixen un munt de comoditats.

L'altra cara: distàncies enormes

El que menys ens va agradar va ser que les distàncies són enormes i per passar d'un parc a un altre cal fer molts quilòmetres. En el nostre cas, que ens agrada conduir, no va suposar cap problema excepte llargues jornades de conducció, però pot arribar a ser pesat el desplaçament per carretera.

L'hamburguesa, omnipresent

La poca diversitat del menjar pot ser un punt en contra per als que ens agrada la gastronomia ... A les grans ciutats trobarem una enorme i variada cuina, però en els pobles petits ja és una altra cosa. Allà la varietat gastronòmica és escassa, i no anem a negar que les hamburgueses greixoses són el plat estrella. Per sort, viatjar en autocaravana ens permet cuinar al nostre gust.

Autocaravana i també intercanvi de casa

L'autocaravana ha estat la nostra casa amb rodes la majoria de la ruta, però els allotjaments a les grans ciutats de San Francisco i Los Angeles els realitzem amb un sistema que fa anys utilitzem per viatjar: l'intercanvi de casa.

Dels 36 dies de ruta pels Estats Units en autocaravana, només ens allotgem 4 dies en hotels: Jackson (Wyoming), Las Vegas i al comtat d'Orange, just a la banda de Disneyland.

on pernoctar

Encara hi ha més sobre el nostre viatge als Estats Units en autocaravana. Amb l'auto portem la casa a sobre, però la majoria de dies l'establim en càmpings o zones d'acampada governamentals. Oblideu la idea d'acampar lliurement en qualsevol lloc, als Estats Units. És cert que es poden trobar racons on aparcar i passar la nit amb l'autocaravana, però normalment les millors zones estan prohibides o són de pagament.

Els càmpings, bona opció

Durant la nostra ruta vam dormir en algun descampat al voral de carreteres, i fins i tot el pàrquing d'un centre comercial Walmart, però majoritàriament triem els càmpings per passar la nit.

Un cop accedim als Parcs Nacionals, està totalment prohibit acampar lliurement i hem de registrar-nos en algun dels diversos càmpings, si es vol acampar, o pernoctar als hotels si viatgem amb cotxe.

De càmpings, n'hi ha de molts tipus i pressupostos. Alguns ofereixen un munt de serveis (piscina, bugaderia, supermercat ...). Els més normals disposen de lavabos comunitaris, dutxes i connexió elèctrica i d'aigua. Els més senzills (les zones d'acampada de molts Parcs Nacionals) són simplement un terreny delimitat on estacionar el vehicle.

Alguns poden tenir també connexió de llum i aigua, però d'altres no disposen de cap tipus de servei. Aquí és important conèixer l'autocaravana per saber els dies que podem circular sense necessitar cap tipus de connexió (recordem que les bateries elèctriques s'han d'anar carregant i els dipòsits d'aigües brutes s'han de buidar i el d'aigua potable s'ha d'emplenar).

Ens va agradar la cadena KOA

Una de les cadenes de càmpings que més utilitzem va ser KOA. Es tracta d'una franquícia de càmpings repartits per tot el país. No són els més econòmics, però a l'llogar l'autocaravana ens van fer un petit descompte en aquesta cadena, i una cosa que ens va molt bé durant la ruta és que tenen APP per al mòbil, i això ens permetre fer reserves i pagar per avançat, solucionant bona part dels problemes de cercar un càmping quan arribes tard a un lloc.

¿Ruta oberta o reservar allotjaments?

aquesta ruta es pot fer de manera oberta, Sense portar tancats i reservats tots els allotjaments. Sí que és cert, que en temporada alta (Juliol-agost i mitjans de setembre) la cosa es complica i alguns llocs requeriran una reserva prèvia i podem trobar menys disponibilitat.

En moltes zones d'acampada funciona el sistema "first-come, first-servedsite", És a dir, funciona per ordre d'arribada. Qui primer accedeix a una parcel·la buida, paga la tarifa i ja pot ocupar la plaça sense por de quedar-se sense espai per acampar.

El pagament es pot efectuar a l'oficina d'atenció, si en tenen. En altres zones d'acampada, simplement trobarem un panell d'informació amb una bústia on omplirem les dades, el nombre de la zona on acamparem i deixarem els diners en metàl·lic dins una bústia.

Atenció !. Passen a comprovar-cada dia, així que sigueu legals! . A cada parcel·la hi ha un simple pal amb una pinça on hem de deixar el comprovant de pagament. Així, si arriben nous campistes, sabran que aquesta plaça està ocupada. Aquests són alguns dels nostres consells sobre Estats Units en autocaravana.

Entrada als Parcs Nacionals

L'entrada als Parcs Nacionals és de pagament, I trobarem casetes amb Rangers en tots els accessos on podrem comprar els tiquets d'entrada. Es pot adquirir l'entrada per a cada Parc en concret i és per això que si tenim previst visitar un mínim de 3 durant la ruta, ja surt molt més a compte comprar el passi anual.

Es tracta d' un tiquet que permet l'entrada a tots els Parcs Nacionals gestionats pel govern dels Estats Units durant 365 dies a partir de la data d'ingrés a el primer parc. A més, es poden definir 2 titulars, amb la qual cosa, l'passi el pot utilitzar una altra família / amic en un futur.

Ah !. Cal tenir en compte que hi ha accessos a zones naturals i d'interès que no estan gestionades pel govern i tenen el seu propi tiquet d'entrada.

Estats Units en autocaravana, sens dubte un gran viatge molt recomanable per a qualsevol que li agradi la natura. I si es pot fer en autocaravana, molt millor!

Altres articles que et poden interessar de viatges en autocaravana per Espanya