En aquest moment estàs veient Etapa 2: De Suïssa a Alemanya amb bici entrant per la ciutat que dóna nom al Llac Constança: Konstanz
Aturats a la meitat de la nostra etapa 2 del Llac Constança amb bici

Seguim explicant-te la nostra ruta pel Llac Constança amb bicicleta amb nens en família que hem fet aquest estiu. Una experiència de gairebé 180 km pedalejant en família i allotjant-nos en càmpings amb la nostra tenda de campanya de què hem gaudit moltíssim tots.

Avui toca la 2a etapa, 2n dia en ruta, d'aquesta aventura després de la jornada d'ahir de la Etapa 1, dia 1 ruta Llac Constança amb bici: De Fußach, Àustria, a Arbon, Suïssa (38 km).

De ruta a la nostra etapa 2, aproximant-nos a Constanza

Sobre nosaltres

som la família Kucavana, viatgem amb els nostres dos fills de 8 i 11 anys i el nostre gos adoptat Max. Solem viatjar a la nostra autocaravana anomenada Kucavana, d'aquí el nom del nostre bloc (Anna de bebé no sabia dir autocaravana i deia Kucavana), però també ens agrada viatjar fent cicloturisme o amb avió i de motxillers. Gaudim amb cada aprenentatge en família i esperem ajudar-vos perquè gaudiu tant com nosaltres ho fem viatjant.

Per estar més a prop teu segueix-nos a les nostres xarxes socials: YouTube e Instagram

Videoblog Etapa 2 Llac Constança amb bici

reproductor de YouTube

Etapa 2: D'Arbon, Suïssa, a Constança a Alemanya, 41 km en plena onada de calor

comencem
aquesta etapa amb ganes i matinant per evitar la onada de calor que planava sobre nosaltres. Quina bogeria! Ahir va ser intens, i la calor amenaça amb superar-se a si mateix avui. La onada de calor centreeuropea ens està fent començar la ruta pel llac Constanza en bicicleta de manera inesperada. Però això no ens atura, estem a punt per a la acció i el pedaleig en família!

La part suïssa del llac Constanza és, sens dubte, pintoresca, però aquesta etapa va resultar ser una mica insulsa quant a visites i coses interessants a veure, gairebé no vam veure ni un poble en tot el camí!. Bàsicament, pedalem al costat de les vies del tren, una vegada i una altra. Vaja, una mica de varietat no hauria estat malament, Suïssa del nord del llac Constanza!

A sobre, la onada de calor ens té atrapats avui! Algunes pujades i baixades costerudes i un sol abrasador, això es posa difícil! Però enmig de la monotonia, hi trobem un tresor: una platja amagada al llac.

Capbussó al Llac Constança a meitat de camí a la nostra etapa 2

Un capbussada refrescant va ser el nostre premi i tresor a mig camí!

Abans d'això, volíem veure Locorama, un museu de trens antics a uns 10 quilòmetres de Arbon, a romanshorn, però en arribar descobrim que només obria els diumenges. La nostra joia en un pou!

Locorama, museu del ferrocarril a la nostra ruta pel Llac Constança

Encara sort que en uns quants quilòmetres trobem al mig del no-res una cafeteria junt amb llac Constanza amb una bona terrassa on vam poder fer un gelat.

Les anècdotes, però, no cessaven. En anar a pagar, ens diu la senyora que només amb «efectiu,» i en metàl·lic no portem ni un franc suís…I fins i tot un poble proper amb caixer hi ha uns quants quilòmetres per poder treure diners… Encara sort que no érem els únics ciclistes turistes que això els havia passat i la senyora ens va deixar pagar amb euros i fins i tot tenia CANVI!

Bar suís amb canvi en euros, en un lloc fantàstic durant la nostra ruta Llac Constanza

Resum: tot en aquesta vida té solució menys una cosa. A seguir pedalejant anem! Després d'hores d'esforç, finalment arribem a les portes de Constança, a Alemanya, Però la Aventura encara no havia acabat.

Cometem un error, confonem el carril bici i potser! 5 quilòmetres extra sota el sol implacable en una costa infinita que fins a la pugem dues vegades per més INRI per doble error.

Quina odissea! Ens hem guanyat un premi per la nostra perseverança avui!

Constança, al port on ens banyem fins a vestits.
Constança, a la platja/port on ens banyem vestits en arribar. Mentre Arnau mira les activitats que entren a la Bodensee Card.

La nostra arribada a Constança

La destinació ens va recompensar, vam arribar al centre de Constança. Sense pensar-ho, ens capbussem al llac amb roba i tot.

Quina sensació tan gloriosa! Com que feia tanta calor per sort no érem els únics donant-nos un bany vestits jejeje i ningú ens mirava jejeje

La Bodensee Card

Un cop refrescats, vam córrer a l'oficina de turisme a la recerca de les famoses Bondensee Cards. Aquestes targetes ofereixen accés a 160 atraccions, museus i activitats al voltant de tot el Llac Constança pels 3 païsoss. ¡¡

Quina genial! Planegem un munt de visites i coses per fer els propers dies.

Però, al final, la realitat va superar l'expectativa, i encara que vam gaudir d'algunes atraccions, vam descobrir que les Bondensee Cards no van resultar tan rendibles com esperàvem, ja que el nostre cansament tampoc ens permetrà fer tant com hauríem volgut.

Tant se val, l'aventura és el que compta!

Constança, una vista de com és de bonica.

Què fer i què veure a Constanza

Després de la recollida de les Bondensee Cards visitem Constança.

Catedral de Constança

La Catedral de La nostra Senyora és un impressionant edifici gòtic que es troba al centre de la ciutat. La seva arquitectura i història la converteixen en una visita imperdible.

Port de Constança

Passegeu pel pintoresc port de la ciutat i gaudiu de la vista dels vaixells i el llac. Aquí també trobaràs nombrosos restaurants i cafeteries on podràs degustar deliciosos plats locals.

Porta antiga medieval del centre històric de Constanza a la nostra ruta pel Llac Constanza

Centre històric de la ciutat

Explora els encantadors carrers del centre històric de Constanza, on trobaràs edificis històrics, botigues encantadores i una varietat de llocs per menjar i gaudir de la gastronomia local.

Rosgartenmuseum

Si us interessa la història i la cultura de la regió, no us perdeu aquest interessant museu. El Rosgartenmuseum acull una rica col·lecció d'art i artefactes històrics que us portaran en un viatge a través del temps.

La Casa de la Bruixa (Hexenhaus)

Descobreix la leyenda de la «bruixa de Constança» en aquesta misteriosa casa amb una façana pintoresca. Tot i que no està relacionada amb bruixes, la seva història és fascinant.

Jardí de les Roses (Rosengarten)

Relaxa't en aquest bell jardí, ple de colorides roses i altres tipus de flors. És un lloc perfecte per fer una passejada tranquil o simplement seure i gaudir de la natura.

Aquari Sea Life Constanza

si viatges amb nens, aquest aquari serà una experiència emocionant per a tota la família. Podràs observar diverses espècies marines de prop i aprendre sobre el seu hàbitat natural.

Excursió amb vaixell pel llac

Aprofita la ubicació de Constanza al costat del Llac Constanza i gaudeix d'un relaixant passeig amb vaixell. Les vistes panoràmiques del llac i els voltants són simplement espectaculars.

A Constanza, passejant al centre de la ciutat

Descans merescut al càmping i llestos per a més

Després d'un dia tan dur de calor, la meva migranya fidel companya em va recordar que necessitava descans urgent a pocs metres d'arribar al càmping.

¡L'ombra de la nostra tenda de campanya era un oasi! El camping a la vora del Llac Constança era simplement perfecte, amb cadires i taules per gaudir d´un sopar tranquil i una bona platja al llac per a un bany.

En definitiva, superem l'etapa més dura de la nostra ruta amb bicicleta amb nens pel Llac Constanza. I ara estem ansiosos pel que ens espera demà!

Així que, si tu també ets un esperit aventurer i busques un pla genial per gaudir en família, no dubtis a llançar-te a la ruta amb bicicleta pel Llac Constanza

! T'asseguro que tindràs anècdotes divertides per explicar i experiències inoblidables. Prepara't per explorar el que veure al Llac Constança, els càmpings a la vora del llac i tot el que aquesta meravellosa regió té per oferir!

¡Ens veiem a la propera etapa de la nostra ruta! Pedaleja amb nosaltres cap a noves aventures!

Etapa 3: De Constança a Uldinguen, 26 km, passant per l'illa de les Flors, un ferri i amb visites molt xules per a tota la família a Uldinguen (25 km).

Últims posts del nostre bloc

Codi ètic:

Al nostre bloc trobaràs enllaços d'afiliats. Aquests sempre estan posats amb la nostra màxima ètica. Mai publiquem cap servei o producte que no hàgim utilitzat abans i del que nosaltres estiguem contents amb sinceritat. Per això les nostres recomanacions sempre són ètiques. A més, a tu no et suposa cap cost addicional reservar als nostres links i, en canvi, a nosaltres ens suposa una petita comissió que ens ajuda a mantenir aquest bloc perquè puguis continuar gaudint-ne de forma gratuïta.